Ядерна зброя ЧФ РФ – проблема №1
Сторінка 1 з 1
Ядерна зброя ЧФ РФ – проблема №1
На сьогоднішній день Чорноморський Флот Росії і його перебування в Криму стає проблемою номер один з питань національної безпеки України і її Конституції. Дозволю собі нагадати, що згідно положенням Основного Закону після 2017 року на території нашої країни не може бути розміщена жодна військова база будь-якої іншої держави.
Є декілька показників нашої стурбованості цією ситуацією, що склалася з російським флотом. По-перше, до цих пір не вирішено питання українських маяків, які на сьогоднішній день окуповані російськими військами. А вони, підкреслю, навіть теоретично не могли входити в розподіл об'єктів між Україною і Росією, тому що завжди відносилися до міністерства транспорту, а не міністерства оборони. Тому не могли бути розподілені, і тим самим, віддані в підпорядкування ЧФ. Проте, на сьогоднішній день там знаходяться російські військові, і жоден український судовий виконавець або представник української влади не має доступу до маяків. Адже це комплекси, де розміщені у тому числі і житлові будинки, в яких живуть українські громадяни. Сьогодні вони навіть вимушені платити Російській Федерації оренду за своє житло. Це абсурдна ситуація, яка приводить до того, що маяки стають одним з найгостріших елементів конфліктів на території Криму. Будь-яка спроба української влади за рішеннями наших судів повернути під контроль українські маяки може спричинити за собою конфлікт згідно тому закону, який нещодавно був прийнятий Російською Думою. Йдеться про те, що наш сусід розглядатиме будь-яку спробу ніби як напади на російських військовослужбовців як загрозу своїй національній безпеці, і як причину для використання своїх військ закордоном.
По-друге, нам до цих пір невідомо, чи є на кораблях ЧФ РФ ядерна зброя. Адже існує ціла низка крейсерів, які покидали територію України і брали участь у військових діях Росії і Грузії. Зокрема, крейсер «Москва», який фактично незаконно покинув Кримський півострів і брав участь у військових діях, а після цього тривалий час знаходився в Новоросійську. Коли ж він повернувся до Криму, українська сторона не мала можливості перевірити, яке у нього оновлене озброєння, оскільки ні митники, ні інші представники нашої влади не були допущені до огляду цього судна.
По-третє, дії Чорноморського флоту викликають питання і з погляду екології, а також і безпеки українських громадян. Наприклад, цього року була ситуація, коли під час військових навчань поранили українку, яка знаходилася неподалік від місця їх проведення.
Але найбільша небезпека полягає в тому, що участь російських кораблів у військових діях на території Грузії може втягнути нашу країну у військовий конфлікт. Я кажу про прийняте кілька тижнів тому рішення РФ про те, що кораблі її військово-морського флоту повинні супроводжувати абхазькі судна. А нам відома заява Грузії, що будь-який незаконний перетин її кордону розцінюватиметься ними, як піратство. Відповідно, вони залишають за собою право діяти на свій розсуд. Зрозуміло, що така конфліктна ситуація, яка до цих пір залишається на території морських вод Грузії, може привести до нових проблем. А в них може бути задіяна і наша держава, оскільки з її території виходитимуть ті військові кораблі, які повинні супроводжувати абхазькі судна.
У цілому, українська влада усвідомлює про необхідність виведення російського флоту, але розуміє: зробити це за рік неможливо. Усі експерти, які прораховували можливість його часткового «відходу», говорять, що для цього потрібно, як мінімум, п'ять, а то і сім років. Тому повинен бути розроблений план поетапного «виведення» флоту, згідно якому повинні бути виведені всі частини ЧФ РФ. Оскільки він – не лише кораблі, але і ціла інфраструктура, куди входять і склади, і військові бази.
Для того, щоб це могло відбутися цивілізовано, потрібний довший період часу і певна етапність. Тому наш Президент і наполягає на тому, щоб якнайшвидше між нашими країнами був підписаний цей план. Але, на жаль, російська сторона, про що показують останні заяви політиків Росії, не тільки не йде на те, щоб разом розробляти цей документ, але навпаки – загострює ситуацію в Криму.
Андрій Парубій
http://www.ukrpohliad.org/news.php/news/952
Є декілька показників нашої стурбованості цією ситуацією, що склалася з російським флотом. По-перше, до цих пір не вирішено питання українських маяків, які на сьогоднішній день окуповані російськими військами. А вони, підкреслю, навіть теоретично не могли входити в розподіл об'єктів між Україною і Росією, тому що завжди відносилися до міністерства транспорту, а не міністерства оборони. Тому не могли бути розподілені, і тим самим, віддані в підпорядкування ЧФ. Проте, на сьогоднішній день там знаходяться російські військові, і жоден український судовий виконавець або представник української влади не має доступу до маяків. Адже це комплекси, де розміщені у тому числі і житлові будинки, в яких живуть українські громадяни. Сьогодні вони навіть вимушені платити Російській Федерації оренду за своє житло. Це абсурдна ситуація, яка приводить до того, що маяки стають одним з найгостріших елементів конфліктів на території Криму. Будь-яка спроба української влади за рішеннями наших судів повернути під контроль українські маяки може спричинити за собою конфлікт згідно тому закону, який нещодавно був прийнятий Російською Думою. Йдеться про те, що наш сусід розглядатиме будь-яку спробу ніби як напади на російських військовослужбовців як загрозу своїй національній безпеці, і як причину для використання своїх військ закордоном.
По-друге, нам до цих пір невідомо, чи є на кораблях ЧФ РФ ядерна зброя. Адже існує ціла низка крейсерів, які покидали територію України і брали участь у військових діях Росії і Грузії. Зокрема, крейсер «Москва», який фактично незаконно покинув Кримський півострів і брав участь у військових діях, а після цього тривалий час знаходився в Новоросійську. Коли ж він повернувся до Криму, українська сторона не мала можливості перевірити, яке у нього оновлене озброєння, оскільки ні митники, ні інші представники нашої влади не були допущені до огляду цього судна.
По-третє, дії Чорноморського флоту викликають питання і з погляду екології, а також і безпеки українських громадян. Наприклад, цього року була ситуація, коли під час військових навчань поранили українку, яка знаходилася неподалік від місця їх проведення.
Але найбільша небезпека полягає в тому, що участь російських кораблів у військових діях на території Грузії може втягнути нашу країну у військовий конфлікт. Я кажу про прийняте кілька тижнів тому рішення РФ про те, що кораблі її військово-морського флоту повинні супроводжувати абхазькі судна. А нам відома заява Грузії, що будь-який незаконний перетин її кордону розцінюватиметься ними, як піратство. Відповідно, вони залишають за собою право діяти на свій розсуд. Зрозуміло, що така конфліктна ситуація, яка до цих пір залишається на території морських вод Грузії, може привести до нових проблем. А в них може бути задіяна і наша держава, оскільки з її території виходитимуть ті військові кораблі, які повинні супроводжувати абхазькі судна.
У цілому, українська влада усвідомлює про необхідність виведення російського флоту, але розуміє: зробити це за рік неможливо. Усі експерти, які прораховували можливість його часткового «відходу», говорять, що для цього потрібно, як мінімум, п'ять, а то і сім років. Тому повинен бути розроблений план поетапного «виведення» флоту, згідно якому повинні бути виведені всі частини ЧФ РФ. Оскільки він – не лише кораблі, але і ціла інфраструктура, куди входять і склади, і військові бази.
Для того, щоб це могло відбутися цивілізовано, потрібний довший період часу і певна етапність. Тому наш Президент і наполягає на тому, щоб якнайшвидше між нашими країнами був підписаний цей план. Але, на жаль, російська сторона, про що показують останні заяви політиків Росії, не тільки не йде на те, щоб разом розробляти цей документ, але навпаки – загострює ситуацію в Криму.
Андрій Парубій
http://www.ukrpohliad.org/news.php/news/952
AlDarr- К-ть повідомлень : 3
Join date : 28.10.2009
Сторінка 1 з 1
Права доступу до цього форуму
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі