Ваше стравлення до електронних книжок та рідерів
2 користувачів
Сторінка 1 з 1
Ваше стравлення до електронних книжок та рідерів
Привіт усім!
Я студентка 4 курсу і на даний час займаюсь написанням курсової роботи на тему: "Ставлення українців до пристроїв для читання електронних книжок - Рідерів".
Для написання роботи мені необхідно зібрати якомога більше думок щодо даної теми. Тому буду вдячна за будь які коментарі в даній темі, а також за заповнення анкети:
http://virtualexs.ru/cgi-bin/exsurveys/survey.cgi?ac=2945
на це піде приблизно 4-6 хвилин, запитання загальні.
Я не є представником жодної фірми, яка займається виготовленням чи продажем даних пристроїв.
Чому я зареєструвалась на вашому форумі? Тому, що для ефективного дослідження потрібно знати думки людей з різних частин країни, з різними вподобаннями та різного віку.
Дякую за допомогу.
----
П.С. Адміністратору форуму я б порадила створити окремий розділ типу "інше" або "балачка"
Я студентка 4 курсу і на даний час займаюсь написанням курсової роботи на тему: "Ставлення українців до пристроїв для читання електронних книжок - Рідерів".
Для написання роботи мені необхідно зібрати якомога більше думок щодо даної теми. Тому буду вдячна за будь які коментарі в даній темі, а також за заповнення анкети:
http://virtualexs.ru/cgi-bin/exsurveys/survey.cgi?ac=2945
на це піде приблизно 4-6 хвилин, запитання загальні.
Я не є представником жодної фірми, яка займається виготовленням чи продажем даних пристроїв.
Чому я зареєструвалась на вашому форумі? Тому, що для ефективного дослідження потрібно знати думки людей з різних частин країни, з різними вподобаннями та різного віку.
Дякую за допомогу.
----
П.С. Адміністратору форуму я б порадила створити окремий розділ типу "інше" або "балачка"
kira_25- К-ть повідомлень : 1
Re: Ваше стравлення до електронних книжок та рідерів
Будемо вважати вашу тему новиною.
Пройшов запитання вашої анкети. Справді витратив до 10 хвилин.